
მომხმარებელთა ხარისხიანი მომსახურება და ეფექტური გაყიდვები
70 ლარი
ვებინარზე რეგისტრაციის გასავლელად გთხოვთ შეხვიდეთ სისტემაში
-
მომხმარებელთა ხარისხიანი მომსახურება და ეფექტური გაყიდვები
ვებინარის ხანგრძლივობა: 1 ვებინარი 2 საათი
ვებინარის თარიღი: 16 და 17 მაისი
ვებინარის დაწყების დრო: 17:00
ვებინარის მიზანი:ვებინარის მონაწილეთათვის კლიენტების მომსახურების სტანდარტის გაცნობა და კლიენტების ეფექტური მომსახურებისა და გაყიდვების უნარების გაძლიერება
ვებინარი განკუთვნილია:
მათთვის, ვინც აპირებს დასაქმებას კლიენტების მომსახურების პოზიციებზე ნებისმიერ ბიზნეს სექტორში, აგრეთვე მათთვის, ვინც უკვე უშუალოდ ემსახურება კლიენტებს და აქვს სურვილი გაიღრმავოს ცოდნა მომსახურების სტანდარტების შესახებ - კლიენტების კმაყოფილების გაზრდის, გრძელ ვადაში მათი შენარჩუნებისა და გაყიდვების სტიმულირებისათვის
ვებინარის შინაარსი:
დღე 1
1. კლიენტების ეფექტური მომსახურების მნიშვნელობა კომპანიისათვის
2. მომსახურებისა და გაყიდვის ცნება
3. თანამოაზრის პირამიდა
4. საყიდლებზე გასვლის რეჟიმები
5. გაყიდვების ეტაპები და გაყიდების ტექნიკა
6. გაყიდვების დასრულების ტექნიკები
7. მყიდველის ტიპებიდღე 2
1. მომხმარებლებთან ურთიერთობის ეტაპები და სტანდარტები
a. კლიენტის მიღება
b. პლუს მომსახურება
2. მომხმარებლების ფსიქოლოგიური ტიპები (ტრანზაქციული ანალიზი)
3. მომხმარებელი არ არის ყოველთვის მართალი
4. რთულ მომხმარებლებთან ურთიერთობა.ინფორმაცია ტრენერის შესახებ:
ზურაბ საბაშვილი
- 18 წლიანი გამოცდილება მიკრო-საფინანსო და საბანკო სფეროში
- შპს ,, დეკლარანტი,,
- საბაჟოს დეკლარანტი (თბილისის საბაჟო) 1997 წელი - 2000 წელის
- თიბისი ბანკი
- ლომბარდის მენეჯერი (ბორჯომის ფილიალი) 2002 წელი - 2002 წელი
- თიბისი ბანკი
- მოლარე-ოპერატოტი (ბორჯომის ფილიალი) 2003 წელი – 2003 წელი
- თიბისი ბანკი
- სესხის ოფიცრის თანაშემწე (ბორჯომის ფილიალი) 2003 წელი – 2003 წელი
- ვორლდ ვიჟენ ინტერნეშიონალი
- სესხის ოფიცერი (ბორჯომის ფილიალი) 2003 წელი – 2004 წელი
- შპს ,,მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო,,
- ფილიალის მართველი (ბორჯომის ფილიალი) 2004 წელი – 2005 წელი
- ვიჟენ ფანდ კრედო ფონდი
- რეგიონალური მენეჯერი ბორჯომ-ხაშურის ფილიალები 2005 წელი –2007 წელი
- შპს ,,მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო,,
- რეგიონალური მენეჯრი ბორჯომ-ხაშურის ფილიალები 2007 წელი –2007 წელი
- შპს ,,მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო,,
- მომსახურებისა და ხარისხის მენეჯერი (სტანდარტების შექმნა/დანერგვა, მონიტორინგი, მომსახურებისა და გაყიდვის ტრენინგები) 2010 წელი – 2014 წელი
- ს/ს კრედო ბანკი - კრედო აკადემიის ტრენერი
- ტრენერი (საბანკო პროდუქტები, მომსახურება და გაყიდვები, პრობლემური მსესხებლებთან ურთიერთობა)
- 2014 წლის იანვარი - დღემდე.
-
-