ორიენტირება კლიენტზე

20 ლარი

რეგისტრაცია
  • ორიენტირება კლიენტზე

     

    ვებინარის ხანგრძლივობა:  1 ვებინარი 1 საათი

    ვებინარის თარიღი:  29 მაისი.

    ვებინარის დაწყების დრო: 16:00

    ვებინარის ღირებულება:  20 ლარი

     

    ვებინარის მიზანი:

    ორიენტირება კლიენტზე და ეფექტური მომსახურების ინსტრუმენტებისა და წესების დანერგვა

    ვებინარი განკუთვნილია:

    მათთვის, ვინც არის დასაქმებული კლიენტების მომსახურების პოზიციებზე, აგრეთვე კომპანიის მენეჯერებისთვის, ვინც არის ჩართული მომსახურების კონტროლში , აქვთ სურვილი გაიღრმავონ ცოდნა მომსახურების კუთხით, მოისმინონ პრაქტიკული რჩევები და გამოცდილება ამ სფეროში - კლიენტების კმაყოფილების გაზრდის გრძელ ვადაში მათი შენარჩუნება

    ვებინარის შინაარსი:

    დღე 1

    1. როგორ ვასწავლოთ თანამშრომლებს გაღიმება

    2. კლიენტის ფასი და რას წარმოადგენენ ისინი ჩვენთვის

    3. შეხების წერტილები

    4. მისტიური თანამშრომელი

    5. მომსახურების სტანდარტების შექმნის წესები და მეთოდები

    6. მენეჯერის აყვანა

    7. NPS –ის დანერგვა

    8. Feedback და მისი ანალიზი

    9. საჩივრებთან ,უშაობა

    10. ბიბლიოთეკის შექმნა სამსახურში

     

    ტრენერის შესახებ:

    • ზურაბ საბაშვილი 18 წლიანი გამოცდილება მიკრო-საფინანსო და საბანკო სფეროში
    • შპს ,, დეკლარანტი,,
    • საბაჟოს დეკლარანტი (თბილისის საბაჟო) 1997 წელი - 2000 წელის
    • თიბისი ბანკი
    • ლომბარდის მენეჯერი (ბორჯომის ფილიალი) 2002 წელი - 2002 წელი
    • თიბისი ბანკი
    • მოლარე-ოპერატოტი (ბორჯომის ფილიალი) 2003 წელი – 2003 წელი
    • თიბისი ბანკი
    • სესხის ოფიცრის თანაშემწე (ბორჯომის ფილიალი) 2003 წელი – 2003 წელი
    • ვორლდ ვიჟენ ინტერნეშიონალი
    • სესხის ოფიცერი (ბორჯომის ფილიალი) 2003 წელი – 2004 წელი
    • შპს ,,მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო,,
    • ფილიალის მართველი (ბორჯომის ფილიალი) 2004 წელი – 2005 წელი
    • ვიჟენ ფანდ კრედო ფონდი
    • რეგიონალური მენეჯერი ბორჯომ-ხაშურის ფილიალები 2005 წელი –2007 წელი
    • შპს ,,მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო,,
    • რეგიონალური მენეჯრი ბორჯომ-ხაშურის ფილიალები 2007 წელი –2007 წელი
    • შპს ,,მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია კრედო,,
    • მომსახურებისა და ხარისხის მენეჯერი (სტანდარტების შექმნა/დანერგვა, მონიტორინგი, მომსახურებისა და გაყიდვის ტრენინგები) 2010 წელი – 2014 წელი
    • ს/ს კრედო ბანკი - კრედო აკადემიის ტრენერი
    • ტრენერი (საბანკო პროდუქტები, მომსახურება და გაყიდვები, პრობლემური მსესხებლებთან ურთიერთობა)
    • 2014 წლის იანვარი - დღემდე.

     

ტრენერი

ზურაბ საბაშვილი